- Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.
Klachten & Garantie
Iedere klant of bezoeker van Condoom-Anoniem kan van ons verwachten dat wij vragen, suggesties en bestellingen met de meest mogelijke zorg en aandacht behandelen. Mocht daarin dan toch iets mis gaan, of ervaar je problemen met de bezorging door PostNL, Bpost of andere bezorgdienst, dan zullen we onze uiterste best doen om voor een oplossing te zorgen.
Als je een klacht over onze producten, dienstverlening of de bezorging hebt, dan vragen wij je om de klacht bij voorkeur via e-mail aan ons door te geven. Dat kan ook door te antwoorden op je bestel- of verzendbevestiging welke je van ons ontvangt als je een bestelling plaatst. Het voordeel daarvan is dat we dan alle gegevens bij elkaar hebben en door mailwisseling direct een dossier opbouwen.
Natuurlijk kun je ook kiezen voor reguliere post, of kun je telefonisch of via WhatsApp contact met ons opnemen.
Onze contactgegevens vind je op de contactpagina.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie van één van ons. Dus geen standaard mail of tickets, we gaan direct aan de slag. We streven er naar binnen enkele uren te reageren op mail, maar altijd binnen 2 dagen na ontvangst van de klacht krijgt u een inhoudelijke reactie van ons. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Indien je klacht betrekking heeft op de bezorging van de bestelling zullen we dit in de meeste gevallen ook uitzoeken met het betreffende postbedrijf.
Condoom-Anoniem is lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie welke beschikt over een onafhankelijke geschillencommissie. Mocht het voorkomen dat je van mening bent dat je klacht niet naar tevredenheid door Condoom-Anoniem wordt behandeld en/of opgelost, dan kun je je te allen tijde tot de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie wenden. Het postadres is Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP, Den Haag, Nederland. De website van de geschillencommissie is te vinden op www.sgc.nl.
Tevens kun je een klacht voorleggen aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.